24.5 C
Novi Sad
16.04.2024.
NaslovnaMagazinLifestyleTOP 10 luksuznih brendova koji opstaju u modnoj industriji više od 100...

TOP 10 luksuznih brendova koji opstaju u modnoj industriji više od 100 godina

Od visoke mode do vrhunskih aksesoara, ovi luksuzni brendovi postoje više od jednog veka i plene srca modnih poznavalaca kroz generacije.

Bilo da ste ljubitelj fensi stvari ili ne, sigurno ste čuli za ove brendove.

Ono što ih čini tako posebnim, osim cene i kvaliteta, jeste i bogata istorija i tradicija.

1. Goyard (1792/1853)

goyard

Goyard se smatra starim luksuznim brendom sa bogatom istorijom koja datira još od 1792. godine.

Godine 1792. Pjer Fransoa Martin je osnovao kompaniju, uspostavljajući Goyard kao brend specijalizovan za pravljenje kofera. U 19. veku, Edmond Goyard je napravio revoluciju u brendu uvođenjem kultnog Goyardine platna i amblematskog ševron dizajna.

Godine 1998. Goyard je ponovo postao popularan kada je Jean-Michel Signoles kupio kompaniju i vratio je u fokus modnih sladokusaca.

U narednim godinama, Goyard je nastavio da širi svoje globalno prisustvo, otvarajući butike u velikim gradovima širom sveta, uključujući Tokio, Njujork i Hong Kong.

2. Hermes (1837)

hermes

Osnovan 1837. godine, Hermes je počeo kao radionica za remenje, specijalizovana za aksesoare za jahanje. Vremenom je brend proširio svoj repertoar na luksuzne šalove, kožnu galanteriju i vrhunsku modnu odeću.

Poznat po svojim legendarnim torbama Birkin i Kelli, nazvanim po glumici Džejn Birkin i princezi Grejs Keli, kao i po svilenim šalovima, Hermes nastavlja da pleni modne entuzijaste svojom izuzetnom izradom.

A tu su naravno i prepoznatljive narandžaste kutije i kese.

hermes-kutija-2

3. Tiffani & Co (1837)

Tiffani & Co

Osnovan 1837. godine, Tiffani & Co. je poznat po svom izuzetnom dijamantskom nakitu i legendarnim plavim kutijama.

Brend Tiffani osnovali su 1837. Čarls Luis Tifani i Džon B. Jang u Njujorku. Kompanija je počela kao mala prodavnica kancelarijskog materijala i poklona, ali je ubrzo preusmerila svoj fokus na nakit, uvodeći svoj prvi katalog finih dragulja 1845.

Tifani je brzo postao poznat po izuzetnom kvalitetu i izradi, i brzo je stekao lojalne mušterije među imućnim kupcima.

Godine 1886, Tiffani je predstavio ono što će postati njegov zaštitni znak: Tiffani dizajn za verenički prstenje.

Taj dizajn doneo je revoluciju u industriji nakita i postavio novi standard za dijamantsko prstenje.

Tokom godina, brend je proširio svoju ponudu na srebrno posuđe, satove i luksuzne aksesoare, učvršćujući svoju poziciju legendarnog američkog luksuznog brenda.

4. Cartier (1847)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cartier Official (@cartier)

Osnovan 1847. godine, Cartier je vrhunski proizvođač nakita i satova. Izuzetan dizajn i izrada učinili su Cartier simbolom luksuza i elegancije.

Brend Cartier je 1847. godine u Parizu, Francuska, osnovao Louis-Francois Cartier. U početku kao posao sa nakitom, brend je brzo stekao priznanje zbog svoje fenomenalne izrade, prelepih dizajna i kvaliteta materijala.

Cartier je brzo postao miljenik kraljevske porodice i aristokrata, a do početka 20. veka, Cartier se etablirao kao vrhunski luksuzni brend sa reputacijom stila i sofisticiranosti.

Pored nakita, Cartier je proširio svoju ponudu na satove, kožnu galanteriju i druge vrhunske aksesoare.

Tokom godina, brend je nastavio da uvodi inovacije i pomera granice uvođenjem nikada ranije viđenih dizajna, kao što je kultni Cartier Tank sat kreiran 1917.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mr WATCHLEY (@mr.watchley)

Danas, Cartier ostaje posvećen svom nasleđu kvaliteta i elegancije, stvarajući savršeno izrađene komade koji nastavljaju da očaravaju publiku širom sveta.

5. Louis Vuitton (1854)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Osnovan 1854. godine, Louis Vuitton je jedan od najprepoznatljivijih luksuznih brendova na svetu.

Od svog osnivanja 1854. godine, Louis Vuitton je pretrpeo značajne promene dok je i dalje zadržao svoju dozu luksuza i vanvremenske privlačnosti. Prvobitno specijalizovan za luksuzne kofere i ostale stvari za putovanja, brend je proširio svoj asortiman proizvoda na široku lepezu torbi, aksesoara, odeće, pa čak i mirisa.

Pod vođstvom vizionarskih dizajnera i kreativnih direktora, Louis Vuitton je prihvatio modernost ne žrtvujući svoje istorijsko nasleđe i zanatsko umeće.

Saradnja sa renomiranim umetnicima i dizajnerima dala je brendu nove perspektive, pomerajući granice dizajna i inovacija.

Uprkos ovim promenama, Louis Vuitton je ostao veran svom kultnom dizajnu monograma, koji je odmah postao prepoznatljiv širom sveta kao statusni simbol.

6. Burberry (1856)

barberi
Foto: Unsplash

Sa istorijom koja datira iz 1856. godine, Burberry je poznat po svojim kultnim trenč kaputima, kariranim detaljima i prestižnom britanskom stilu koji nikada ne izlazi iz mode.

Posvećenost brenda kvalitetu i izradi učvrstila je njegovu poziciju na tržištu luksuznih brendova.

Brend Burberry ima bogatu istoriju koja datira iz 1856. godine kada je Thomas Burberry, 21-godišnji šegrt trgovca odećom, osnovao malu prodavnicu opreme u Hempširu u Engleskoj.

Burberry se u početku fokusirao na kreiranje izdržljive, vodootporne odeće, uvodeći gabardin, tkaninu koja diše i koja je otporna na vremenske prilike.

Brend je brzo stekao priznanje za inovativni dizajn i kvalitetnu izradu, privlačeći niz značajnih klijenata, uključujući istraživače i avanturiste.

Početkom 20. veka, Burberry je postao izabrani proizvođač opreme za britanske vojne oficire. Kultni dizajn kaputa je i danas ostao sinonim za brend.

Karirani dizajn kompanije i zaštitni znak predstavljen je 1920-ih i odmah je postao prepoznatljiv širom sveta.

Posvećenost inovacijama i bezvremenskom britanskom stilu osigurala je njegov trajni uspeh, proširivši svoju ponudu proizvoda tako da uključuje ne samo odeću, već i aksesoare, mirise i naočare.

Pored toga, saradnja sa renomiranim umetnicima i dizajnerima zadržali su brend na čelu modne industrije, učvršćujući njegovu poziciju globalnog britanskog luksuznog brenda sa bogatom tradicijom.

7. Bvlgari (1884)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BVLGARI Official (@bulgari)

Osnovan 1884. godine, Bvlgari je poznat po svojim smelom i prepoznatljivom dizajnu nakita, satova i drugih modnih dodataka. Posvećenost brenda kreativnosti i inovacijama učinila ga je traženim imenom u svetu luksuza.

Brend Bvlgari, koji je 1884. godine osnovao grčki zlatar Sotirios Bulgaris, ima bogatu istoriju ukorenjenu u finoj umetnosti izrade nakita. Prvobitno počevši kao mala prodavnica nakita u Rimu, brend je brzo stekao priznanje za svoj smeli i inovativni dizajn koji je mešao tradicionalne i moderne tehnike.

Pored nakita, Bvlgari je tokom godina proširio svoju ponudu na vrhunske satove, kožnu galanteriju, mirise i ostale dodatke.

Popularnost brenda je naglo porasla 1960-ih i 70-ih, kada je postao miljenik holivudske elite.

Uprkos promenama u vlasništvu tokom godina, posvećenost brenda autentičnom stilu i izuzetnom kvalitetu ostala je konstantna.

Danas, Bvlgari ostaje jedan od najprestižnijih i najuticajnijih luksuznih brendova na svetu.

8. Lanvin (1889)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lanvin (@lanvin)

Osnovana 1889. godine, Lanvin je najstarija francuska modna kuća koja još uvek radi.

Poznat po svom elegantnom dizajnu, brend nastavlja da inspiriše svojim luksuznim kreacijama.

Brend Lanvin, koji je osnovala Jeanne Lanvin 1889. godine, ima bogatu istoriju u svetu mode. Jeanne Lanvin je u početku dizajnirala elegantne šešire za Parižanke.

Kasnije je proširila svoju ponudu na odeću za žene i decu, i brzo je stekla priznanje za izuzetan kvalitet i moderan dizajn. Lanvinova sofisticirana i ženstvena estetika je odjeknula kod klijenata, što je dovelo do brzog rasta i popularnosti brenda.

Tokom godina, Lanvin je nastavila sa inovacijama, uvodeći stilove koji kombinuju eleganciju sa udobnošću, kao što je njena kultna silueta u stilu haljine iz 1920-ih.

Lanvinova ćerka, Marguerite, takođe je igrala značajnu ulogu u oblikovanju uspeha brenda, šireći njegov uticaj na globalnom nivou i etablirajući ga kao istaknuto ime u modnoj industriji.

Danas, Lanvin ostaje poznat po svojoj eleganciji, luksuznim tkaninama i besprekornom krojenju, nastavljajući da stvara prelepe i prefinjene kolekcije koje simbolišu bogato nasleđe brenda.

9. Rolex (1905)

najstariji-luksuzni-brendovi
Foto: Unsplash

Osnovan 1905. godine, Rolex je sinonim za luksuzne satove. Satovi ovog brenda su poznati po svojoj preciznosti, izdržljivosti i kultnom dizajnu.

Brend Rolex ima zadivljujuću istoriju koja počinje od njegovog osnivača, Hansa Vilsdorfa.

Godine 1905, sa 24 godine, Vilsdorf je osnovao kompaniju u Londonu specijalizovanu za distribuciju časovnika. Imao je viziju stvaranja ručnih satova koji nisu samo tačni, već i elegantni i pouzdani.

Godine 1908. kompanija je registrovala naziv “Rolex” i krenula na put da postane renomirani proizvođač luksuznih satova.

Tokom godina, Rolex je uveo nekoliko revolucionarnih inovacija, uključujući prvi vodootporni ručni sat pod nazivom Oister 1926. godine.

Nakon toga su usledili drugi kultni modeli kao što su Datejust, Submariner i Daitona, učvršćujući reputaciju Rolexa kao brenda kojem su na prvom mestu preciznost, izdržljivost i stil.

Danas je Rolex jedan od najprestižnijih i najtraženijih svetskih brendova satova.

10. Chanel (1909)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Gabrielle “Coco” Chanel osnovala je svoj istoimeni brend 1909. godine, menjajući zauvek žensku modu svojom elegantnom jednostavnošću i modernim dizajnom.

Danas je Chanel poznat po svojim kultnim prošivenim torbicama, klasičnim odelima od tvida i legendarnom mirisu, Chanel br. 5.

Iako je Chanel oduvek bio viđen kao vrhunski brend, od svog osnivanja 1909. godine, značajno se transformisao.

Poznat po tome što je promenio žensku modu uvođenjem Chanel odela, Chanel je evoluirao od modne kuće do globalnog luksuznog brenda.

Pod vođstvom Karla Lagerfelda, koji je preuzeo kompaniju 1983. godine, Chanel je proširio svoju paletu proizvoda izvan odeće na tašne, kozmetiku i fini nakit.

Poslednjih godina, Chanel je prihvatio digitalne platforme i društvene medije kako bi došao do mlađe publike, dok saradnja sa renomiranim umetnicima i dizajnerima održava brend inovativnim i uzbudljivim.

Uprkos ovim promenama, Chanelov ikonični „CC“ logo, klasični dizajni od tvida i trajna privlačnost Chanel br. 5 parfema i danas ostaju elementi koji definišu brend.

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo, unesite Vaš komentar!
Molimo, unesite Vaše ime
Captcha verification failed!
CAPTCHA korisnički rezultat nije uspeo.Molimo Vas da nas kontaktirate!

Pratite nas

418FanovaLajkuj
485PratilacaZaprati
275PratilacaZaprati

Poslednje objavljeno