Nemački istraživački institut Innofakt želeo je da zna da li postoji veza između marke automobila i stila vožnje.
Zbog toga su zajedno sa auto portalom Leasingmarkt ispitali više od 1.000 vozača da li postoji veza između marke automobila i stila vožnje.
Skoro 90 odsto ispitanih složilo se da postoji. Tokom istraživanja, učesnici su morali da naznače koji su vozači bili najagresivniji u odnosu na marku automobila, odnosno ubacivali se u traku, vozili slalom ili blicali. Očekivano, jedan brend je zauzeo prvo mesto u anketi.
Vozače BMV-a je 62 odsto ispitanika opisalo kao najagresivnije vozače. To znači da popularni brend automobila osvaja ovu rang listu.
Slede Mercedes sa 44 odsto i Porše sa 37 odsto. Ono što je zapanjujuće je da su među prvih deset posebno nemačke marke automobila.
Samo Teslu sa osam odsto na šestom mestu i Ford sa dva odsto na osmom mestu ne proizvode nemačke kompanije.
Ipak, treba napomenuti da je istraživanje sprovedeno u Nemačkoj i zbog toga bi nemački brendovi mogli biti prisutniji.
1. BMV (62 odsto)
2. Mercedes (44 odsto)
3. Porše (37 odsto)
4. Audi (35 odsto)
5. Folksvagen (11 odsto)
6. Tesla (osam odsto)
7. Opel (četiri odsto)
8. Ford (dva odsto)
9. Volvo (dva odsto)
10. Seat (dva odsto)
Mladi vozači vide više veze između marke automobila i vozača
Istraživanje je takođe pokazalo da su posebno mladi vozači uvereni da postoji korelacija između marke automobila i stila vožnje.
U ovo veruje ukupno 94 odsto ljudi mlađih od 30 godina. Među starijima od 50 godina ovo mišljenje je „samo“ 83 odsto, prenosi N1 Zagreb.