22.3 C
Novi Sad
27.07.2024.
NaslovnaMagazinDala otkaz na poslu jer nisu hteli da joj odobre godišnji, sad...

Dala otkaz na poslu jer nisu hteli da joj odobre godišnji, sad radi iz kampera i putuje svetom

Kejt Kenedi iz Lidsa u Engleskoj odlučila je da promeni svoj život iz korena kada je firma u kojoj je radila odbila njen zahtev za godišnji. Nakon toga, ona je dala otkaz, kupila kamper od 25.000 funti i sada sa svojim suprugom Stivom putuje svetom.

Kejt i Stiv Kenedi zaljubili su se u kampovanje nakon svog prvog odmora – jednonedeljnog putovanja od Londona do Rima.

Kupili su kamper od pet hiljada funti i otišli na nekoliko putovanja po zemlji. Međutim, kada je Kejtin zahtev za dvonedeljni godišnji odmor odbijen iz nepoznatih razloga, par se odlučio na drastičan korak.

Proveli su godine štedeći sve dok nisu skupili 25 hiljada funti. To im je bilo dovoljno da kupe nadograđeni kamper u kojem su imali sve što im je potrebno za život.

Život po sopstvenim pravilima

Njih dvoje su 2017. dali otkaze i napustili svoj iznajmljeni stan u Lidsu, da bi putovali svetom.

Šest godina kasnije, posetili su Tursku, Grčku, Italiju i Sloveniju i vole da žive po svojim uslovima. Često počinju sa poslom u 4 sata ujutro i rade po vremenu koje su sami odredili.

– Još kada sam bila mala mrzela sam ideju da radim puno radno vreme i da putujem samo nekoliko nedelja godišnje.

Mogućnost da putujem bila je ključni deo mog odrastanja. Prijatelji su se šalili da sam uvek na odmoru.

Znala sam da želim više od kancelarijskog posla, pa kada sam se našla u situaciji da radim u četiri zida, za radnim stolom, bila sam očajna – kaže Kejt.

Ona se priseća trenutka koji je, kako kaže, bio „kap koja je prelila čašu”. Tada joj je iz neobjašnjivih razloga odbijen zahtev za dvonedeljni godišnji odmor.

– Već nisam živela život kakav sam želela, ali nemogućnost da idem na odmor bila je prekretnica za mene – poručuje Kejt.

– Videla sam sebe kako radim na dosadnom kancelarijskom poslu do svoje 60. godine. Da bih onda otišla u penziju i tek onda imala priliku da vidim sve ono što sam želela da vidim u svojim dvadesetim ili tridesetim. Nisam to želela. Htela sam da živim svoj život ovde i sada.

Znala sam da moram da preuzmem kontrolu nad svojim vremenom i životom. Želela sam da započnem posao planiranja venčanja, da radim fleksibilno radno vreme i, što je najvažnije, da provodim vreme putujući.

kejt-i-stiv
Foto: Privatna arhiva

Upoznali se u baru i krenuli na putovanje

Kejt i Stiv upoznali su se u baru 2011. Nakon šest meseci veze, par je otišao u Rim na svoj prvi odmor u iznajmljenom kamperu.

Po povratku kući, Kejt i Stiv su odmah shvatili da žele da kupe sopstveni kamper kako bi mogli da putuju po Evropi dok su na godišnjem odmoru.

– Nismo mogli da čekamo – otišli smo pravo u Invernes i kupili naš prvi kamper kombi za 5.000 funti. Od tada smo na putu – objašnjava Stiv, osnivač kompanije Roamer Batteries.

On je vlasnik sopstvenog biznisa od decembra 2020. i već je radio po fleksibilnom radnom vremenu. Ali Kejt, koja je u vreme kada se rađala ideja o putovanju kameprom radila kao organizator događaja, smatrala je da je njen posao “krut” i “dosadan”.

Letnje i zimske praznike proveli su u svom kamperu od 5.000 funti. Putujući u zemlje poput Italije, Slovenije i Turske.

– Još uvek smo putovali u kamperu samo za praznike. Rad na daljinu pre pandemije nije bio toliko popularan – kaže Stiv.

Kada je došlo do pandemije virusa korona, par je odlučio da iznajmi svoj kamper za boravak u Velikoj Britaniji s obzirom na to da nisu mogli da putuju.

Tako je bilo sve do decembra 2021. Tada su otišli u Tarifu u Španiji.

Kamper je njihov dom

Nakon toga, kupili su novi, veći kamper za 25.000 funti. Nakon renoviranja, par procenjuje da njihov kombi sada vredi 60.000 funti.

Kejt i Stiv sada rade isključivo na daljinu iz svog kampera, piše Wales online.

– Volimo da živimo u kamperu. Mali je i neverovatno lak za sređivanje, jeftin za grejanje i možemo da idemo gde god želimo. Obično idemo u mala odmarališta koja nisu toliko popularna na mestima kao što su Kos, Santorini i Sent Moric. Volimo zimske sportove.

Naš kombi nije samo vozilo za prelazak sa jednog mesta na drugo. To je naš dom. Uložili smo u njega baš kao što bi bilo ko uložio u kuću. Naši životi su ovde.

Ovaj neobični par trenutno planira da kombijem obiđe severnu Afriku – posećujući mesta poput Maroka.

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo, unesite Vaš komentar!
Molimo, unesite Vaše ime
Captcha verification failed!
CAPTCHA korisnički rezultat nije uspeo.Molimo Vas da nas kontaktirate!