2.3 C
Novi Sad
21.11.2024.
NaslovnaVestiBiznisPoznati brend omiljen u Srbiji pred gašenjem, potražnja drastično pala

Poznati brend omiljen u Srbiji pred gašenjem, potražnja drastično pala

Čuveni Tupperwar je pred gašenjem. Brend koji je stekao veliku popularnost i u Srbiji nalazi se u ozbiljnoj krizi sa neizvesnim krajem.

Nakon što su mu deonice u ponedeljak pale za gotovo 50 odsto, brend Tupperware suočava se s velikim problemom jer ne uspeva da privuče mlađe kupce.

Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Tupperware koji je u saopštenju upozorio da sumnjaju da mogu dugoročno da nastave poslovanje.

Kompanija stara 77 godina, u poslednje vreme bori se s održavanjem imidža i reputacije pred novom konkurencijom. Istovremeno, potražnja za njihovim proizvodima za domaćinstvo je pala.

Iz Tupperware-a su poručili da rade na pronalaženju finansijskih sredstava kako bi ostali u poslu.

Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu, prenosi Jutarnji list.

– Tupperware je na putu da preokrene situaciju. Današnji dan označava kritičan korak u rešavanju finansijske stabilnosti i likvidnosti. Kompanija čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice nedavnih događaja. Preduzimamo hitne mere da bismo pronašli dodatne izvore finansiranja i rešili finansijsku situaciju – rekao je izvršni direktor Migel Fernandez.

Druga borba koju Tupperware vodi je ona s Njujorškom berzom. Zbog nepodnošenja godišnjeg izveštaja, berza je izdala upozorenje i preti brisanjem s berze.

Tokom prošle godine deonice firme pale su 90 odsto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uveravanje da su proizvodi održivi.

Asortiman proizvoda

U svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale poput stakla i nerđajućeg čelika. Pored toga, neki od plastičnih proizvoda izrađeni su od iskorišćenog mešanog otpada koji bi inače završio na odlagalištima.

Fernandez tvrdi da Tupperware pomaže u smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju proizvode za skladištenje ostataka.

Pre dve godine sklopili su ugovor s Targetom. Reč je o trgovcu na malo koji je popularan među mlađim generacijama. Pre toga, kompanija je svoje proizvode prodavala isključivo na Tupperware zabavama ili preko vlastite web stranice.

– Problemi s kojima se suočavaju su pad broja prodavaca, manja prodaja kućnih potrepština i brend koji nije dobro povezan s mlađim potrošačima. Kompanija je u nesigurnoj pozicij. Pokušavaju da povećaju prodaju i nemaju sredstava za ulaganje u nove proizvode. Tupperware je nekad bio rasadnik inovacija s praktičnim kuhinjskim priborom, ali su izgubili prednost na tržištu – izjavio je Nil Sonders, maloprodajni analitičar i generalni direktor u GlobalData Retail-u.

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo, unesite Vaš komentar!
Molimo, unesite Vaše ime
Captcha verification failed!
CAPTCHA korisnički rezultat nije uspeo.Molimo Vas da nas kontaktirate!

Pratite nas

420FanovaLajkuj
469PratilacaZaprati
275PratilacaZaprati

Poslednje objavljeno